Anne Hilde Sørum Bestill time Dette kan jeg hjelpe deg med: Informasjon og hjelp med startlån, tilskudd til tilpasning og etablering av bolig, kommunale retningslinjer og kommunale boliger. Nøkkelinformasjon Ofte stilte spørsmål Ønsker du å søke bostøtte? Bostøtte må du søke via NAV Hvordan avtaler jeg et møte? Når du har funnet den personen du ønsker å snakke med, klikk "Bestill time" for å se kalender og når han eller hun har ledig tid de neste to ukene. Velg det ledige tidspunktet som passer deg best. Fyll ut registreringsskjemaet så detaljert som du kan, slik at den du skal møte kan forberede seg. Send forespørselen. Du får enten en automatisk bekreftelse på e-post, eller en bekreftelse på e-post fra den du skal ha møte med. Hva gjør jeg hvis jeg ikke kan møte til avtalen? Ta kontakt på e-post eller telefon for å endre eller avlyse avtalen. Du finner kontaktinformasjon på denne siden. Hvor skal jeg møte opp til avtalen? Når du kommer til Gran rådhus, må du registrere deg, og legge inn navnet på personen du skal ha møte med. Da får vedkommende en sms om at du er ankommet, og du vil bli hentet til møtet. Hvor mye tid er avsatt til møtet? Lengden på avtalene er inntil 30 minutter. Viser det seg at dere trenger mer tid, kan dere avtale et nytt møte. Kan møtet foregå på telefon? Hvis du har et "raskt spørsmål" du vil ha svar på, råder vi deg til å ringe eller sende en e-post i stedet for å avtale et møte. Du finner kontaktinformasjon på denne siden. I utgangspunktet vil et bestilt møte foregå på et møterom i Gran rådhus. Men dere kan også bli enige om å ta møtet på telefon eller som et webmøte. Dette er særlig aktuelt på grunn av koronapandemien. Hvis du har spesielle ønsker for hvordan møtet skal foregå, kan du nevne dette når du beskriver saken i skjemaet du skal fylle ut.